Kunto

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

FB_IMG_1594101034640.jpg (76 kB)
Tulokset 2020
PDF-tiedostoEsalan triathlon 2017 tulokset.pdf (111 kB)
Tulokset 2017
PDF-tiedostoEsalan Triatlon 2016.pdf (191 kB)
Tulokset 2016
PDF-tiedostoEsalaTriathlon 2015.pdf (124 kB)
Tulokset 2015
PDF-tiedostoTriathlontapahtuman 11.7.2014 tulokset.pdf (6 kB)
Tulokset 2014

Esalassa kisailtiin harjoituskilpailun merkeissä - Pasi Hautamäki teki uuden reittiennätyksen.

MTB - Kalajoki Hiihtomajalla

Kuntojaosto oli järjestämässä 9.11. MTB-tapahtumaa Hiihtomajalla Kalajoen Ladun kanssa. Alkuun Kalajoki Akatemian Juha Isolehto kertoi Kalajoen pyöräilyreittien kehittämishankkeesta. Valmentaja Pekka Kauranen maastopyöräilystä, pyörän hankinnasta, varusteista ja ajotekniikasta. Pyörämyyjistä paikalla olivat Rautio Sports ja Team Sporta, esitellen maastopyöräuutuuksia kaudelle 2020. Perään vajaan parin tunnin lenkki Kalajoen upeilla poluilla alkeisryhmän kanssa ajotekniikkaan pureutuen. Kiitos kaikille osallistuneille, sekä Tapion Tupa ja Safaritalo!

Matkalahjakortin voittaja Paavo Tiinanen

XXXIII Keskipohjanmaan ruskavaellus patikoitiin sunnuntaina 29.9. 2019. Tapahtumassa mukana 127 liikkujaa.

Hyvä vaellussää suosi tapahtumaa. Pitemmällä 20 km:n Pleunan lenkillä oli peräti n. 60 liikkujaa.

Osallistujien kesken arvottiin mm. matkalahjakortti, jonka voitti Paavo Tiinanen.

Tapahtumaa tukevat: KP24 ja Tapion Tupa

Järjestäjät: KJ kuntojaosto ja Kalajoen Latu

Kuntojaoston Spinning-vuoro GoFitin tiloissa jatkuu taas perjantaisin klo 18:15, alkaen 20.9.2019

Kolme varttia pyörän päällä ja lopuksi vähän syviä vatsalihaksia ja selkää vahvistavia liikkettä.

Mukaan mahtuu 13 pyöräilijää. Maksu 5€ / kerta, peritään kauden päättyessä. Mukaan sisäliikuntavarusteet, pyöräilyyn soveltuvat kengät, pyyhe ja juomapullo. Ilmoittaudu ennakkoon Kaukolle tekstiviestillä 0400-742871.

Kuntojaoston aktiivit jatkavat Koukkupolvien perinteikästä sunnuntain pyörälenkkiä!

Kokoonnumme sunnuntaisin klo 09:00 vanhan urheilukentän luokse pyörätielle. Matka, reitti ja vauhti säädetään osallistujien, keliolosukteiden ja fiiliksen mukaan. Jos haluat olla mukana WhatsApp -viestketjussa niin laitappas viestiä Kaukolle 0400-742871.

Misten sarjan nopeimmat Tapani Kärjä, Elias Erkkilä ja Eero Juola.
Naisten sarjassa Laura Keskitalo ja Emmi Erkkilä

Juhannusviikon pinkaus 2019 juostiin Hiihtomajan maastossa 20.6.2019.

Miestensarjan voittoon juoksi Tapani Kärjä ja naisissa nopein oli Laura Keskitalo.

Juhannuspinkaus 2019 tulokset.pdf

Pyöräilypaita 62 €
Pyöräilyhousut 79€
Pyöräilytakki softsell 97 €

Kuntojaoston kautta on mahdollista tilata pyöräilyasuja seuran väreissä.

Tilaaminen tehdään, kun yhtä tuotetta on tilauksessa vähintään kuusi (6) kappaletta.

Tiedustelut / tilaukset

Jukka Himanka

Hupisarjan voittajat 2019, GoFit kuntokeskus

PUULAAKIVIESTI 2019

Perjantaina 15.3. 2019 klo 18:00 hiihdettiin Kalajoen kaupungin puulaakimestaruudesta. Hiihdot järjestettiin Safaritalon ympäristössä.

Puulaakisarjan voiton vei GoFit kuntokeskuksen joukkue (työporukat, yhdistykset, kyläjoukkueet yms.) kisa hiihdettiin vapaalla tyylillä 3 x 1 km osuuksin.

Kilpasarjassa (työporukat, yhdistykset, kyläjoukkueet yms.) hiihdettiin naisissa 3 x 1 km matka ja avoimessa sarjassa 3 x 2 km. Ensimmäinen osuus hiihdettiin perinteisellä ja loput kaksi vapaalla hiihtotavalla. Naisten sarjan voittaja oli HalaHipa ja miesten sarjan vei Kalajoen Teräksen joukkue.

Uutena sarjana oli "junnuille" pariviestit (2 x 1 km). Tytöt 10v. voittaja oli Huispaajat ja pojat 12v. sarjan nopein oli Team Kärjä.

Katso tulokset Puulaakiviestit osiosta.

Tapahtuman järjestelyistä vastasivat Safaritalo ja Kalajoen Junkkareiden kuntojaosto sekä Kalajoki Akatemia.

Pitkospuutalkoot Ruskavaelluksen reitillä

Junkkarit kuntojaosto, Kalajoen Latu ry ja Ylke-hanke järjestivät pitkospuiden korjaustalkoot kahtena lauantaina 16. ja 23.10.2017 mukana oli yhteensä n. 30 innokasta rakentajaa. Kiitokset osallistujille !

Yhteystiedot;
Kuntojaoston puheenjohtaja