Pesäpallo

Pesäpallojaostossa tapahtuu:  Pohjankylän koulun tekonurmella!!!

Harjoituksien on tarkoitus alkaa 22.6. Harjoittelemme kello 11.00 - 13.00 maanantaisin Pohjankylän kentällä. Väistämme tarvittaessa tekonurmelta nurmikolle harjoitteet, jotta emme estä mahdollisia purku- ja muuttopuuhia.

Jaostolla on varusteita pesäpallon harjoittelemiseen. Emme vuorottele varusteita, kypärät nimetään ja räpylät merkataan. Seuraamme mahdollisia koronarajoituksia ja pidämme itsellämme oikeuden muuttaa suunnitelmia tarvittaessa. Tarkoitus on harjoitella 20.7. asti eli yhteensä kuusi kertaa.

Osallistujien odotetaan olevan Kalajoen Junkkareiden jäseniä ja vakuutusasioiden oletetaan olevan kunnossa. Pesäpalloliitolla on Pesispassi ja Harrastepassi . Pesispassi maksaa 4€, johon vakuutus 7€  eli yhteensä 11€. Harrastepassi maksaa 10€, johon vakuutus 29€ eli yhteensä 39€. Pesispassi on 2006 tai myöhemmin syntyneille. 2005 tai sitä aikaisemmin syntyneille on harrastepassi.

Tervetuloa mukaan!