Puulaakiviestit

Hupisarjan voittajajoukkue 2019, GoFit kuntokeskus

PUULAAKIVIESTI 2019

Perjantaina 15.3. 2019 klo 18:00 hiihdettiin Kalajoen kaupungin puulaakimestaruudesta. Hiihdot järjestettiin Safaritalon ympäristössä.

Puulaakisarjan voiton vei GoFit kuntokeskuksen joukkue (työporukat, yhdistykset, kyläjoukkueet yms.) kisa hiihdettiin vapaalla tyylillä 3 x 1 km osuuksin.

Kilpasarjassa (työporukat, yhdistykset, kyläjoukkueet yms.) hiihdettiin naisissa 3 x 1 km matka ja avoimessa sarjassa 3 x 2 km. Ensimmäinen osuus hiihdettiin perinteisellä ja loput kaksi vapaalla hiihtotavalla. Naisten sarjan voittaja oli HalaHipa ja miesten sarjan vei Kalajoen Teräksen joukkue.

Uutena sarjana oli "junnuille" pariviestit (2 x 1 km). Tytöt 10v. voittaja oli Huispaajat ja pojat 12v. sarjan nopein oli Team Kärjä.

Tapahtuman järjestelyistä vastasivat Safaritalo ja Kalajoen Junkkareiden kuntojaosto sekä Kalajoki Akatemia.

Pariviestit:

Tytöt 10v. 2x1 km.

1.                         Huispaajat (Ylva Junnikkala, Aada Junnikkala)                                                      5.31

Pojat 12 v. 2x1km.

1.                         Team Kärjä (Tuomas Kärjä, Matias Kärjä)                                                               7.52

Hupisarja 3x 1 km:

1.                         GoFit Kuntokeskus (Sara Palola, Sakari Limnell, Timo Seikkula)                     8:38

2.                         Saffe palvelee                            (Matti Gronoff,Jimi Leskinen, Eetu Nikupaavo)                      9.14

Kilpasarja naiset 3x1 km:

1.                         Halahipa           (Marjo Perttu, Minna Potinoja, Piia Laitala)                              9.08

Kilpasarja miehet 3x 2 km:

1.                         Kalajoen Teräs (Sami Kokkonen, Joni Alasuvanto, Tapani Kärjä)                  13.52

2.                         Team MaitoPojat (Kristian Hakala, Taneli Rahja, Jussi-Matti Rahja)             13.54

3.                         Safari Sport Ski Team (Marko Santapakka, Joni Rahkola,Janne Myllymäki)14.25

4.                         Veijari Kvartetti (Mauno Juola, Osmo Juola, Tero Löf)                                     14.29

5.                         Törrin pojat ( Tuukka Törnvall, Simo Törnvall, Tuomas Törnvall)                   15.16

2017 ja 2018 voittajajoukkue Roiman johtokunta

PUULAAKIVIESTI 2018 !

Perjantaina 16.3. 2018 hiihdettiin Kalajoen kaupungin puulaakimestaruudesta. Hiihdot järjestettiin Safaritalon ympäristössä kipakassa pakkassäässä. Joukkueita oli mukana seitsemän, joista neljä puulakisarjassa ja kolme kilpasarjassa. Puulaakisarjassa hiihdettiin täysin vapaalla tyylillä 3 x 1 km matka ja lopputuloksiin vaikuttivat myös pukeutuminen, kannustusjoukot sekä asenne. Kilpasarjassa hiihdettiin 3 x 2 km matka, ensimmäinen osuus perinteisellä ja loput kaksi vapaalla hiihtotavalla. Kilpasarjassa voitto ratkaistiin sijoituksen perusteella. Tapahtuman järjestelyistä vastasivat Safaritalo, Kalajoen Junkkareiden kuntojaosto ja Kalajoki Akatemia.

Tulokset:

Puulaakisarja

1. Himangan Roiman johtokunta. Joukkueessa hiihtivät :Tarja Ronkainen, Jenni Tuliniemi ja Juha Tuliniemi
  2. JHT -08. Joukkueessa hiihtivät: Peetu Häkkilä, Julius Juola ja Aleksi Hannula
  3. Rupparaatarit & paarinkantajat: Joukkueessa hiihtivät: Sakari Limnell, Tuomo Jutila ja Kari Isokääntä
  4. Safari Sports Ski Team Akatemia. Joukkueessa hiihtivät: Matti  Gronoff, Matias Santapakka ja Ossi Varila

Kilpasarja

1. Veijarit, loppuaika 17.53. Joukkueessa hiihtivät: Mauno Juola, Tero Löf ja Osmo Juola.
  2. Safari Sports Ski Team, loppuaika 18.11. Joukkueessa hiihtivät: Jani Rahkola, Marko Santapakka ja Janne Myllymäki
  3. Kuntotiimi, loppuaika 19.31. Joukkueessa hiihtivät: Saku Juola, Jukka Himanka ja Kauko Himanka

Juusola Ski Team (kuva: HTPHOTO.1G.FI)
Himangan Roima johtokunta (kuva: HTPHOTO.1G.FI)

PUULAAKIVIESTI 2017

Juusola Ski Team ja Himangan Roima johtokunta puulaakiviestin voittoihin

Uudistunut puulaakiviesti hiihdettiin Safaritalolla. Kilpasarjan kärkeen hiihti Juusola Ski Team, kakkoseksi Norjan Nordhug Academy ja kolmanneksi Veijari Kvartetti. Kilpasarjassa ensimmäinen osuus hiihdettiin perinteisellä ja kaksi muuta vapaalla tyylillä.
Puulaakisarjan voiton nappasi nopeimmalla vauhdilla/parhaimmalla kisa-asulla/parhaimmalla kannustusjoukolla Himangan Roiman johtokunta. Kakkoseksi h…iihti Team Eläimet ja kolmanneksi GoFit.

Kilpasarja
1.Juusola Ski Team (Ville Juusola, Janne Juusola, Miika Juusola)
2.Nordhug Academy (Jussi-Matti Rahja, Tuukka Marjala, Jaakko Mattila)
3.Veijari Kvartetti (Saku Juola, Mauno Juola, Osmo Juola)