Ilmoittautuminen kisoihin

Ilmoittautumiset kilpailuihin menevät AINA oman seuran kautta järjestävään seuraan. Ilmoita viimeistään kisoja edeltävänä sunnuntaina klo 18.00 mennessä mihin suuntaat kilpailemaan seuraavana viikkonloppuna alla olevalla lomakkeella.
Ota huomioon että seuran ilmoittajalla täytyy olla aikaa lähettää tiedot järjestävään seuraan, joten jos kilpailukutsussa on aikaisempi päivä, toimi sen mukaan. Ilmoittautuminen on sitova. Jälki-ilmoittautumiset hoitaa ja maksaa hiihtäjä itse. Jos et hiihdä, maksa osallistumismaksu jaoston tilille takaisin.

Voit lähettää ilmoittautumiset vain hätätapauksessa tekstiviestillä 0400 907335. Seura maksaa ilmoittautumismaksut Kilmon kautta ilmoitauduttaviin kilpailuihin, piirikunnallisiin maksetaan itse jos näihin on ilmoittautumiset paikan päällä.

HUOMIO! Ilmoittautumiset hoitaa tällä kaudella Esko Valikainen 0400 907335

Linkki kansalliseen kilpailukalenteriin, (vinkki: valitsemalla ko sivulla ylhäältä Maastohiihto-piirikunnalliset ja sitten valitsemalla Keski-Pohjanmaan piirin, näet sekä kansalliset että piirikunnalliset kisat samalta sivulta)

Linkki Keski-Pohjanmaan hiihtokilpailuihin

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.