Elmo-Sportin Hiihtovälinemessut Lokkilinnassa 25. - 26.4.2008. Mukana talven 2009 uutuudet. Mahdollisuus kokeilla myös rullasuksia, omat sauvat ja monot mukaan, sukset tarjoaa Start. Tervetuloa!
Hiihtojaoston perinteinen paperikeräys on suoritettu ja paperit kerätty, kiitos kaikille papereita luovuttaneille sekä kerääjille. Jos jostakin on jäänyt keräämättä soittakaa: Asko Laitalalle 040-5046085 niin järjestetään joku hakemaan lehdet pois.
Hyvä urheilun ja seuramme ystävä, muistathan että seuramme on lähtenyt mukaan SLU-yhteisön Hyvä Seura-hankkeen ja Veikkauksen yhdessä kehittämään toimintamalliin, joka on osa seuratoiminnan auttamiseen tähtäävää yhteistyötä. Kun pelaat veikkauspelisi seuramme sivujen kautta, niin tuet seuramme toimintaa taloudellisesti ja samalla voit seurata mitä ajankohtaista seurassamme tapahtuu. Toimintoa on nyt uudistettu ja se toimii nopeasti. Jokainen seuran sivujen kautta rekisteröitynyt/pelejä pelannut pelaaja tuo seuran tilille selvää rahaa. Rahat käytetään seurassa yhteisesti päätettävään kohteeseen esim. liikuntavälineisiin, nuorten urheiluun jne Seuraa Veikkaus-linkkiä!
Hiihtävien nuorten hyväksi talkoot Letolla 12.4.2008 klo 8.30 alkaen. Tapaamme Letolla kaarisillan luona parkkipaikalla. Aseena hanskat, kumisaappaat ja raivaussaha kenellä sellainen on. Vesuria ja kirvestäkin saattaa tarvita. Tehtävänä on risukon karsiminen ja kantajia risujen poisviemisessä tarvitaan myös. Jatkamme tarpeen mukaan vielä sunnuntainakin. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät.
Koulutuksessa perehdytään urheilijan arkiruokailuun, sen laadullisiin kriteereihin ja aterioiden sopivaan rytmitykseen. Lisäksi aiheina ovat harjoittelua ja palautumista tukevat välipalat, nestetasapaino, kilpailu- ja turnauspäivän ruokailun suunnittelu sekä syömisongelmien ehkäisy ja tunnistaminen. Ajankohta 17.4.2008 klo 17.30 – 20.30. Koulutus on Junkkareiden jäsenille maksuton! Ilmoittautuminen KepLin toimistoon 06-8321 300.
Huomasithan seuratiedotteen ja jäsenmaksulomakkeen Kalajoki-lehdestä? Seuran jäsenmaksun suorittaminen on erinomainen tapa tukea seuramme toimintaa! Jäsenrekisterin päivitystä varten voit täyttää omasi/perheesi yhteystiedot klikkaamalla lisätietolinkkiä. Sieltä löydät myös maksutiedot.