KaJu, SLU ja Veikkaus verkkokumppanuuteen

16.4.2008

Hyvä urheilun ja seuramme ystävä, muistathan että seuramme on lähtenyt mukaan SLU-yhteisön Hyvä Seura-hankkeen ja Veikkauksen yhdessä kehittämään toimintamalliin, joka on osa seuratoiminnan auttamiseen tähtäävää yhteistyötä. Kun pelaat veikkauspelisi seuramme sivujen kautta, niin tuet seuramme toimintaa taloudellisesti ja samalla voit seurata mitä ajankohtaista seurassamme tapahtuu. Toimintoa on nyt uudistettu ja se toimii nopeasti. Jokainen seuran sivujen kautta rekisteröitynyt/pelejä pelannut pelaaja tuo seuran tilille selvää rahaa. Rahat käytetään seurassa yhteisesti päätettävään kohteeseen esim. liikuntavälineisiin, nuorten urheiluun jne Seuraa Veikkaus-linkkiä!

Toimintamalli on tässä vaiheessa kokeilu, johon meidän seura on yhdessä 13 muun seuran kanssa kutsuttu mukaan. Onnistuessaan kokeilu antaa monille suomalaisille seuroille mahdollisuuden kumppanuuteen, josta on seuralle välitöntä hyötyä ja samalla edistämme yhdessä vastuullista pelaamista ja kehitämme palveluja urheilun ystäville.

Kun pelaat veikkauspelisi seuramme sivujen kautta, niin tuet seuramme toimintaa ja samalla voit seurata mitä ajankohtaista seurassamme tapahtuu.
PELAAMAAN TÄSTÄ

Lisätietoja: /seuran_esittely/veikkaus/