Junkkareiden vuosikertomus vuodelta 2007 osoittaa toiminnan laajuuden. Painonnostotilojen laajennus, erilaiset kilpailut ja panostus lasten ja nuorten ohjattuun harjoitteluun vaativat runsaasti vapaaehtoisia toimijoita. Junkkareissa on noin 260 lisenssin lunastanutta aktiiviurheilijaa eri ikäluokissa. SM-tason menestystä vuonna 2007 tuli painonnostossa, hiihdossa ja yleisurheilussa. Yhteistyö kaupungin liikuntatoimen kanssa sujuu erinomaisesti, niin tapahtumien järjestelyissä kuin liikuntapaikkojen ylläpidossa. Yhteistyökumppaneiden taloudellinen tuki on merkittävää seuran toiminnalle. Johtokunta kiittää lämpimästi kaikkia kuluneen toimintavuoden aikana seuratoiminnassa mukana olleita.
Esimerkkiuutinen (6.5.2008)
Tiistaina 6.5. klo 18.30 juostaan Valkean Linnan Kellon sponsoroimat maastojuoksut. Sarjat T/P 5 - 15 v. Kokoontuminen urheilukentälle.
SEURAAVA VALMENNUSPÄIVÄ JÄRJESTETÄÄN la 17.5.2008 Kannuksessa klo 10.30-16.00. Valmennuspäivän aiheena on nuorten kestävyysharjoittelu. Päivän asiantuntijaluennoitsijana toimii erittäin kokenut valmentaja ja hiihtovaikuttaja JARMO PUNKKINEN! Ilmoittaudu heti - viimeistään 12.5!