KEVÄTKOKOUKSEN ANTIA

15.5.2008

Junkkareiden vuosikertomus vuodelta 2007 osoittaa toiminnan laajuuden. Painonnostotilojen laajennus, erilaiset kilpailut ja panostus lasten ja nuorten ohjattuun harjoitteluun vaativat runsaasti vapaaehtoisia toimijoita. Junkkareissa on noin 260 lisenssin lunastanutta aktiiviurheilijaa eri ikäluokissa. SM-tason menestystä vuonna 2007 tuli painonnostossa, hiihdossa ja yleisurheilussa. Yhteistyö kaupungin liikuntatoimen kanssa sujuu erinomaisesti, niin tapahtumien järjestelyissä kuin liikuntapaikkojen ylläpidossa. Yhteistyökumppaneiden taloudellinen tuki on merkittävää seuran toiminnalle. Johtokunta kiittää lämpimästi kaikkia kuluneen toimintavuoden aikana seuratoiminnassa mukana olleita.

Junkkareiden kevätkokouksessa 14.5. lanseerattiin lapsille, nuorille ja perheille tarkoitettu Junkkaripassi. Liikuntapassiin kerätään merkintöjä seuran liikuntatapahtumista eri lajeista vuoden ajalta. Erikseen ilmoitetut kilpailut osallistuvat kilpasarjaan, Junkkari- Cupiin. Kilpasarja on avoin lapsille ja aikuisille. Palkitsemisissa on kaksi sarjaa, osallistumisaktiivisuus ja kilpailumenestys. Palkinnot jaetaan vuoden 2009 keväällä.
Passin toivotaan aktivoivan lapsia ja perheitä liikkumaan ja myös kilpailuhenkisillä on mahdollisuus mitellä taitojaan eri lajeissa.

Lisätiedot Marjaana Juola 044-2969392, Helvi Pajala Junkkaripassin osalta  044-2904550