KALAJOEN JUNKKARIEN LIIKUNTAPASSIT NYT JAOSSA

15.5.2008

Seura jakaa liikuntapasseja, jolla voit voittaa aktiivisuudella ja  kilpailussa menestymällä. Ensi keväänä palkitaan vuoden mittaan aktiivisimmin liikkuneet sekä myöskin aktiivisimmat perheet. Kilpasarjassa, Junkkari-Cupissa, palkitaan erikseen ilmoitetuissa kilpailuissa parhaiten menestyneet. Sarja kattaa seuran edustamat lajit painonnostoa lukuun ottamatta. Cup-kilpailut järjestetään  maastojuoksussa, pikajuoksussa, suunnistuksessa,  maastopyöräilyssä sekä hiihdossa molemmilla hiihtotavoilla. Sijoitukset pisteytetään ja lopputulosten perusteella parhaat palkitaan. Kilpailusarjana osallistumisoikeus on 5-vuotiaista alkaen, sarja joka vuodelle 18 vuotiaisiin asti. Sen jälkeen yleinen sarja ja ikäsarjat 30, 40, 50, 60, 70 jne niin pitkälle kun tarvetta on. Kilpasarjaa seurataan nettisivulla http://kalajoenjunkkarit.sporttisaitti.com  reaaliajassa.
Aktiivisuussarjaan ei ole ikärajoja. Palkintojenjako on seuran kevätkokouksen yhteydessä ensi keväänä 2009, jolloin sekä aktiivisimmat että kilpailuissa pärjänneet saavat palkintonsa. Lisäksi luvassa on  arvontapalkintoja kaikkien korttiinsa merkintöjä hankkineen ja sen palauttaneen kesken.
Kortti kannattaa siis säilyttää ja pitää mukana kaikissa liikuntatapahtumissa.
Ensimmäiset maastojuoksut on jo juostu samoin Siltojen viesti. Näistä voi saada merkinnän passiinsa jälkeenpäin, muutoin merkintä tehdään ilmoittautumisen yhteydessä. Korttiin on merkitty aikuisten tapahtumia erikseen mutta niihin voivat tietysti lapsetkin osallistua ja saada merkinnän passiinsa.
Kortteja on jaossa eri jaostojen yhteyshenkilöillä, liikuntatapahtumissa ja  Osuuspankissa. Kortteja jaetaan myös kouluissa. Lisätietoja antaa Helvi Pajala/0442904550