Uutisia

Kalajoen Junkkarien yleisurheilukauden päätöstilaisuus pidetään sunnuntaina 7.10.2012 klo 18.00 alkaen hiihtomajalla
Kalajoella järjestetään lasten yleisurheiluohjaajille koulutus 6.-7.10.2012. Tiedustelut Tuomolta.
Haku piirileiritykseen on nyt ajankohtaista. Ohessa ovat ohjeet leiritykseen hakemisesta.
Kalajoen Junkkarit oli eilen Saarijärvellä kilpailtujen Vattenfall-seuracupin Mega-sarjan finaalissa 8.
Suomen Urheiluliiton läntisen alueen (EPU, KEPY, KESY ja ÖID) alueleiritykseen haku on käynnistynyt.
Kalajoen Junkkarit on jälleen saavuttanut Vattenfall Seuracupin finaalipaikan Mega-sarjassa. Lähdemme Saarijärvelle lauantaina 1.9. linja-autolla ja kokoonnumme urheilukentän huoltorakennuksella aamulla klo 6.30.
Erika Nevanperä on valittu Göteborgiin 17- vuotiaiden Ruotsi-Suomi maaotteluun 4 x 100 m:lle.
Viikonloppuna 17.-19.8. nuorten SM-kisoissa tehtailtiin oikein urakalla omia ennätyksiä.
Hiekkasärkät Maraton 2012 -tapahtumaa vietetään lauantaina 18.8.2012 Kalajoen Hiekkasärkillä. Startti on klo 12.00.