Toimintakertomukset

TOIMINTAKERTOMUKSIA

PDF-tiedostoToimintakertomus 2015.pdf (2.4 MB)
Toimintakertomus 2015
MS Word -tiedostoToimintakertomus 2014 yleistä osuus.doc (22.2 MB)
Toimintakertomus 2014
MS Word -tiedostoToimintakertomus 2013 yleistä.doc (2.8 MB)
Toimintakertomus 2013
MS Word -tiedostoToimintakertomus 2012 yleistä.doc (97 kB)
Toimintakertomus 2012
MS Word -tiedostoToimintakertomus 2011 (121 kB)
Toimintakertomus 2011
MS Word -tiedostoToimintakertomus 2010 (42 kB)
Toimintakertomus 2010
MS Word -tiedostoToimintakertomus 2009 (34 kB)
Toimintakertomus 2009
HTML-tiedostoToimintakertomus 2008 (107 kB)
Toimintakertomus
HTML-tiedostoToimintakertomus 2007 (38 kB)
Toimintakertomus 2007
HTML-tiedostoToimintakertomus_2006.htm (37 kB)
Toimintakertomus 2006
HTML-tiedostoToimintakertomus 1998 (21 kB)
Toimintakertomus 1998

SYYSKOKOUS 13.12.2012

Miika Antti-Roiko Kalajoen Junkkareiden vuoden paras urheilija

Kalajoen Junkkareiden syyskokous palkitsi seuran parhaana urheilijana Miika Antti-Roikon. Antti-Roiko edusti Suomea Lontoon olympialaisissa ollen sarjassa 94 kiloa 19. Olympialaisten jälkeen Antti-Roiko on ollut edelleen kovassa kunnossa tehden uusiksi ennätyksiksi tempauksessa 153 kiloa ja työnnössä 200 kiloa. Seuran syyskokous palkitsi myös MM-kultamitalistin. Junkkareiden Hannu Oja voitti suunnistuksen erikoislajin Rogainin kultaa Tsekin MM-kisoissa FreeAdventure-joukkueessa. SM-kultamitalisteja Junkkareilla oli kahdeksan yleisurheilusta, painonostosta ja suunnistuksesta. SM-hopeamitalisteja oli kolme ja pronssimitalisteja kolme. Vuoden kehittyneimmäksi urheilijaksi valittiin Fanni Niemelä. Niemelä heitti moukarissa T15 sarjan uudet PE-lukemat 50,26 ollen SM kisojen 5.

Vuoden 2013 merkittävin kilpailu on yleisen sarjan painonoston SM-kisat. Televisioitava kilpailu järjestetään seuran omissa tiloissa Hiihtomajalla. Junkkareiden hiihto-, suunnistus-, painonosto-, yleisurheilu- ja juoksukouluihin osallistuu noin 360 seuran jäsentä. Lisäksi seura osallistuu 20 valmennusleiriin Vuokatin, Kuortaneen ja Vierumäen urheiluopistoilla. Painonnoston SM-kisojen lisäksi seura järjestää 51 muuta eri lajien kilpailutapahtumaa.

Seuran johtokuntaan erovuoroisten tilalle valittiin Helvi Pajala, Timo Nauha, Pekka Sorvari, Sakari Salmela ja Terttu-Liisa Tokola. Seuran puheenjohtajana jatkaa Juha Nivala ja muina johtokunnan jäseninä Markus Niemelä, Kalle Junnikkala ja Armi Juntunen.

Syyskokouksessa palkitut

Vuoden paras urheilija
Miika Antti-Roiko

Vuoden kehittynein urheilija