Junkkareiden sääntömääräisen syyskokouksen yhteydessä päätettiin seuran toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2008. Lisäksi valittiin jaostot sekä jaostojen jäsenet ja puheenjohtajat. Seuran puheenjohtajana jatkaa Pertti Sarkkinen. Johtokunnassa jatkavat erovuoroisista Marjaana Juola, Aija Tilvis ja Timo Nauha. Uutena jäsenenä johtokuntaan tulee Sakari Salmela Koukkupolviklubin edustajana, joka samalla liittyy junkkareiden alajaostoksi. Johtokunnassa jatkavat Tapio Penttilä, Tuomo Mustola, Helvi Pajala ja Eija Vasankari. Tommi Känsäkankaalle myönnettiin ero johtokunnasta. Junkkareiden sääntöjä muutettiin esityksen mukaisesti ja samalla johtokunnan kokoonpano väheni 10 jäsenestä 8 jäseneen.
Maakuntaviestikatsastukset Hiihtomajalla perjantaina 21.12.2007 klo 18.00. Miehet 8 V, naiset 5 P, M18 5 P, M/N 16 3 V. Tervetuloa kaikki maakuntaviestiin osallistumisesta kiinnostuneet!
Tulossa!! Sani Lady Ski tapahtuma Kalajoen Hiekkasärkillä lauantaina 23.2.2008.
Junkkareiden edustaja Aija Tilvis jatkaa K-P Liikunnan hallituksessa seuraavan kaksivuotiskauden 2008-2009. Halsualla pidetyssä kokouksessa jaettiin myös NuoriSuomi tukirahaa toiminnan kehittämiseen. Suunnistusjaosto sai 1500 euroa koululaisten suunnistusprojektin toteuttamiseen.
Kalajoen Junkkareiden varsinainen syyskokous pidetään ke 19.12. klo 19 alkaen Hiihtomajalla. Käsitellään sääntöjen 9 §:ssä syyskokoukselle kuuluvat asiat sekä sääntöjen muuttaminen. Palkitaan vuoden 2007 SM-mitalistit. Kahvitarjoilu klo 18.30 alkaen. Tervetuloa! Katso säännöt tästä
Rukalta on varattu 10h hyvätasoinen mökki Maailman Cup kisojen ajaksi 29.11. - 2.12.2007. Tarkoitus on lähteä naisporukalla katsomaan maailman huippuja mäessä, yhdistetyssä ja maastohiihdossa. Mikäli lunta on riittävästi maastossa pääsee majalta hiihtämään 50 m päästä. Kilpailupaikoille on 7,5 km. Mukaan mahtuu vielä. Jos naisia ei tule tarpeeksi pääsevät miehetkin mukaan. Eikä maksa paljon! Jos kiinnostuit ota yhteyttä 0442904550/Helvi tai helvi.pajala@kotinet.com