SYYSKOKOUKSESSA PALKITTIIN SM-MITALISTEJA

19.12.2007

Seuran SM-mitalisit saamiensa kristallipikarien kera

Junkkareiden sääntömääräisen syyskokouksen yhteydessä päätettiin seuran toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2008. Lisäksi valittiin jaostot sekä jaostojen jäsenet ja puheenjohtajat. Seuran puheenjohtajana jatkaa Pertti Sarkkinen. Johtokunnassa jatkavat erovuoroisista Marjaana Juola, Aija Tilvis ja Timo Nauha. Uutena jäsenenä johtokuntaan tulee Sakari Salmela Koukkupolviklubin edustajana, joka samalla liittyy junkkareiden alajaostoksi. Johtokunnassa jatkavat Tapio Penttilä, Tuomo Mustola, Helvi Pajala ja Eija Vasankari. Tommi Känsäkankaalle myönnettiin ero johtokunnasta. Junkkareiden sääntöjä muutettiin esityksen mukaisesti ja samalla johtokunnan kokoonpano väheni 10 jäsenestä 8 jäseneen.

Toimintasuunnitelma 08

Kokouksen päätteeksi seura palkitsi vuoden 2007 SM-mitalistit (nuoret ja yleiset sarjat), joita oli kaikkiaan 12 henkilöä.

Painonnosto: Maria Saari, Miika Antti-Roiko, Minna Nauha, Hanna-Mari Sumell, Jani  Heikkinen, Olli Isokääntä, Tuomas Sumell, Eemi Apuli, Niko Ahola

Yleisurheilu: Katri Mustola ja Matias Petäistö

Hiihto: Kusti Kittilä

Seuran parhaana urheilijana palkittiin Kusti Kittilä

Helge Hämeenkorven kiertopalkinnon parhaana pikajuoksijana sai Katri Mustola ja kehittyneimpänä nuorena urheilijana palkinnon pokkasi Minna Nauha.

Kuntojaosto palkitsi vuoden aikuisliikkujana Vesa Käännän, joka on mm. pyöräillyt kuluvana vuonna yli 9000 kilometriä ja samalla keventänyt painoaan 30 kg! Nuoren urheilijan kehityksestä palkinnon pokkasi Ville Juusola.