Jukka Kauppila juoksi pronssille Ranskan Clermont-Ferrandissa käytävissä veteraanien MM-hallikisoissa M50 sarjan 3000 metrillä!!!
Kalajoen Pohjankylän koulun joukkue hiihti hienosti hopealle Arla Cupin finaalissa Vuokatissa 18.-19.3.2008.
Seuraavaksi hiihdellään 18.3. tiistaina klo 18.00 Lähivakuutuksen ja Säästöpankin yhteisesti sponsoroimat hiihdot. Nekin hiihdetään vapaalla hiihtotavalla. Samalla ratkotaan seuran mestaruudet, jossa sarjat hiihtäjien mukaan kaikille sopivat. Koko talvi on nyt harjoiteltu, joten nyt on viimeinen mahdollisuus mitata missä mennään! Kaikki palkitaan kaikissa sarjoissa! Ilmoittaudu lastenhiihtolomakkeella, sähköpostilla helvi.pajala@kotinet.com tai paikan päällä. TERVETULOA!
Hiihtoliiton 100-vuotisjuhlaviestin vaihto Keski-Pohjanmaalta Pohjois-Pohjanmaalle tapahtui eilen Haapavedellä. Haapaveden mahtavassa Lumimaassa oli järjestetty tilaisuus, jossa Kalajoen nuoret hiihtäjät luovuttivat viestin juhlallisen julistuksen myötä ja Kuusamoon -kappaleen soidessa Haapaveden hiihtäjille, jotka jatkavat viestiä edelleen Länsi-Pohjan piiriin. Siitä viesti kulkee edelleen Lapin piirin kautta niin, että viimein 30.3.2008 viesti on perillä Rukan kisoissa. Viesti on lähtenyt liikkeelle Vantaan SM kisoista tammikuussa kahta reittiä myöten pohjoista kohti piiriviestinä, jossa päävaihdot ovat piirien välillä ja molemmat päätyvät Rukalle SM kisojen avajaisiin. Nämä kisat ovat Hiihtoliiton juhlakisat, joissa ratkotaan Suomen mestaruudet kaikissa Hiihtoliiton lajeissa, niin alppi-, mäki-, yhdistetty- kuin maastohiihtolajeissakin.
Pojat hiihtivät lauantaina Jämin nuorten SM hiihtojen 18 vuotiaiden miesten viestissä kuudensiksi, mukana oli 32 viestijoukkuetta. Hieno suoritus! Sunnuntaina ovat vuorossa henkilökohtaiset pitkät matkat perinteisellä hiihtotavalla ja yhteislähdöllä. Juho ja Tapani ovat siellä tavoittelemassa mitaleita.