Tulevia tapahtumia

MAAKUNTAVIESTI (4.1.2004)
Kalajoen Hiihtokeskuksessa hiihdetään 53. Keski-Pohjanmaan maakuntaviesti loppiaisena 6.1. Kalajoen kaupunki on antanut viestin järjestelyvastuun Kalajoen Junkkareille ja Raution Kisailijoille. Hiihtokeskus on valmiina ottamaan hiihtäjät ja yleisön vastaan jännittämään maamme parasta maakuntaviestiä, josta on odotettavissa ennätystasainen. Tervetuloa! KISAPAIKALLA PAKKANEN HELLITTÄÄ JA KILPAILU ALKAA ALKUPERÄISEN AIKATAULUN MUKAISESTI KLO 11:00.
Hiihtäjien pyynnöstä pidetään Junkkarien HARJOITUSKILPAILUT hiihtokeskuksessa lauantaina 3.1.04. klo 12.00. Hiihtäjä voi valita kummalla tyylillä hiihtää. Molemmat väineet on syytä varata mukaan. Harjoituskilpailu on samalla kovempi harjoitus ennen maakuntaviestiä.
Viestiharjoitukset 5.tammikuuta klo 18.00 Kalajoen Hiihtokeskuksessa. Paikalle pyydetään ajanoton lisäksi koko lähetysporukka ja vaihdon ja maalialueen väki. Lisäksi tarvitaan 3 hengen viestijoukkueita 10 kpl, matka 3 x 1 km, kaikki palkitaan! Viestijoukkueiden ilmoittautumiset klo 17.00 alkaen Hiihtomajalle. Tervetuloa!
JOULUNTOIVOTUS (23.12.2003)
Kalajoen Junkkarit kiittää menestyksekkäästä kuluneesta vuodesta ja toivottaa kaikille rauhaisaa joulunaikaa ja liikunnallista uutta vuotta!
Karsinnat siirretty tapaninpäivälle, eli uusi päivä 26.12. klo 12.00 Kalajoen Hiihtokeskuksessa. Hiihtotapa perinteinen, paitsi 16-v. vapaa. Tiedustelut kaupungin liikuntasihteeri Jouko Moilanen 044-4691242.
SYYSKOKOUKSEN SATOA (17.12.2003)
Kalajoen Junkkareiden syyskokous pidettiin Hiihtomajalla 16.12. Kokouksessa vahvistettiin vuoden 2004 toimintasuunnitelma ja talousarvio, jonka suuruus on noin 100 000 euroa. Suunnitelmissa on kaivattu painonnostotilojen laajennus, mikäli rahoitus saadaan kuntoon. "Unelma Hyvästä seurasta"- hanke yhteistyössä KepLin kanssa jatkuu myös tulevana vuonna, ja panostus on erityisesti ohjaajakoulutuksessa. Suurin tapahtuma tulevana vuonna loppiaisena hiihdettävä K-P:n maakuntaviesti, jonka järjestelyissä Junkkarit ovat mukana Raution Kisailijoiden ja Kalajoen Kaupungin kanssa. Seuran puheenjohtajana jatkaa Pertti Sarkkinen ja erovuoroisista hallituksen jäsenistä uudelleen valittiin Veli-Matti Junnikkala, Kauko Niemi, Reijo Perander, Eila Juola ja Marjaana Juola. Johtokunnassa jatkavat Tapio Penttilä, Tuomo Mustola, Annukka Virkkala, Eija Mäkelä ja Markus Vuollet. Lisäksi kokouksessa palkittiin ennätysmäärä (17!) SM-mitalisteja vuodelta 2003 sekä Helge Hämeenkorven palkinnolla kehittynein nuori urheilija, jonka palkinnon sai Miika Antti-Roiko.
RSS ATOM