SYYSKOKOUKSEN SATOA

17.12.2003

Kalajoen Junkkareiden syyskokous pidettiin Hiihtomajalla 16.12. Kokouksessa vahvistettiin vuoden 2004 toimintasuunnitelma ja talousarvio, jonka suuruus on noin 100 000 euroa. Suunnitelmissa on kaivattu painonnostotilojen laajennus, mikäli rahoitus saadaan kuntoon. "Unelma Hyvästä seurasta"- hanke yhteistyössä KepLin kanssa jatkuu myös tulevana vuonna, ja panostus on erityisesti ohjaajakoulutuksessa. Suurin tapahtuma tulevana vuonna loppiaisena hiihdettävä K-P:n maakuntaviesti, jonka järjestelyissä Junkkarit ovat mukana Raution Kisailijoiden ja Kalajoen Kaupungin kanssa. Seuran puheenjohtajana jatkaa Pertti Sarkkinen ja erovuoroisista hallituksen jäsenistä uudelleen valittiin Veli-Matti Junnikkala, Kauko Niemi, Reijo Perander, Eila Juola ja Marjaana Juola. Johtokunnassa jatkavat Tapio Penttilä, Tuomo Mustola, Annukka Virkkala, Eija Mäkelä ja Markus Vuollet. Lisäksi kokouksessa palkittiin ennätysmäärä (17!) SM-mitalisteja vuodelta 2003 sekä Helge Hämeenkorven palkinnolla kehittynein nuori urheilija, jonka palkinnon sai Miika Antti-Roiko.

Hiihto

SM2 Kuisma Taipale, 15km V, Ylivieska
SM2 Kuisma Taipale, T-A, Valkeakoski
SM3-viesti Mauno Juola, Kusti Kittilä, Jari Kalliokoski, Kuisma Taipale

Painonnosto
Minna Nauha         SM1  alle 17v Tampere        SM3  alle 20v Kalajoki
Mari Vähäsarja     SM2  alle 17v Tampere SM2  alle 20v   Kalajoki
Miika Antti-Roiko    SM1  alle 17v Tampere SM3  alle 20v Kalajoki
PM1  alle 17v Ruotsi
Aki Roukala SM1  alle 17v Tampere
Heikki M. Niemi SM1  alle 17v  Tampere      SM3  alle 20v  Kalajoki
Heikki Niemi  SM1  alle 23v  Kalajoki
Mikko Siermala      SM2  alle 17v  Tampere
Pentti Nuorala  SM2  alle 17v  Tampere
Janne Kerola        SM3  alle 17v  Tampere
Rami Roukala SM3  alle 17v Tampere SM3  alle 20v Kalajoki
Jari-Matti Niemi  SM3  alle 23v  Kalajoki
Janne Niemi          SM3  alle 23v  Kalajoki
Maria Saari  SM1 veteraanit Kerava

Joukkuekilpailussa alle 17-vuotiaat tytöt ja pojat saavuttivat Suomenmestaruuden Tampereella, Kalajoella alle 20-vuotiaat tytöt nappasivat hopeasijan, alle 20-vuotiaat nuoret SM-pronssia ja alle 23-vuotiaat nuoret samoin hopeaa.