Tulevia tapahtumia

Voimavalmentaja Jaakko Kailajärvi (jonka meriittilistalla ovat mm. 12 vuotta jääkiekkoilijoiden voimavalmentajana, omalla painonnostourallaan neljät olympiakisat, painonnostovalmentajana viidet olympialaiset,toiminut myös Painonnostoliiton päävalmentajana) opastaa Hiihtomajalla voimavalmennuksen saloihin.
Kalajoen Hiekkasärkillä pidetään jälleen Jukujukuleiri 26.-29.7. Leirillä on 8-14-vuotiaille sekä Hippo-yleisleiri että Sportti-lajileirejä. Ilmoittautumiset Keplin toimistoon Puh. 06-8321 300.
Hiihtokauden päättäjäiset pidetään Hiihtomajalla keskiviikkona 21.4. klo 18.00 alkaen kakkukahveilla. Tilaisuudessa palkitaan mm. kaikki hiihtokouluun ja K-P cupiin osallistuneet lapset ja nuoret sekä menestyneet hiihtäjät. Tervetuloa!
Merenojan -kentän maastossa maanantaina 19.4., 26.4. ja 3.5. klo 18.00. Sarjat 7 - 15 v. TERVETULOA!
YU-TUOMARIKOULUTUS (10.4.2004)
Tiistaina 4.5. klo 18.00 lukion tiloissa piirin tuomarikouluttaja Jukka Löytynoja pitää perustuomarikoulutusta kaikille halukkaille, joilla ei vielä ole tuomarikorttia tai kortti on vanhentunut.
Kalajoen Junkkareiden vain 12-vuotias painonnostaja Minna Nauha saavutti uransa ensimmäisissä yleisen sarjan SM-kilpailuissa pronssia niin tempauksessa, työnnössä kuin yhteistuloksessakin.
RSS ATOM