Joulu lähestyy ja Lumilyhty-arvat ovat jälleen saatavilla. Palkintona tutusti auto joka päivä ja runsaasti muita palkintoja! Arpoja voi ostaa hiihtokoululaisilta ja isommiltakin hiihtäjiltä. Jos et ole saanut arpoja, mutta haluaisit ostaa, soittele 0400-558286 Marjaana. Arpojen tuotto käytetään lastenhiihtojen numerolappujen uusimiseen.
SYYSKOKOUS (11.11.2005)
Sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 13.12. Hiihtomajalla klo 19.00 alkaen. Kahvit klo 18.30. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä palkitaan vuoden 2005 SM-mitalistit. Tervetuloa!
Pesuainemyynti loppusuoralla. Myyntilistojen palautuspäiväksi on on muutettu 9.11.2005. Nyt viimeinen ponnistus, osta vaikka omaan käyttöön. Näillä tuloillahan kartutetaan jaoston kassaa hiihtokoulutoimintaa ja talven hiihtoja varten. Hiihtosivulta voit tulostaa myyntilistan ja ohjeet, jos et sellaista ole saanut.
Keski-Pohjanmaan Valmennuksen kehittämishankeen valmennuspäivät jatkuvat. Seuraava lajien yhteinen valmennuspäivä järjestetään Kannuksessa la 19.11.2005. Päivän teemoina ovat Lihashuolto ja lihastasapaino sekä valmentajan ja seuran yhteistoiminta. Asiantuntijavieraina toimivat osaajat valtakunnan kärjestä. Lihashuollon asiantuntijana vierailee monipuolisen kokemuksen omaava fysioterapeutti Maarit Mattila Kuortaneen Urheiluopistolta. Valmentajan ja seuran yhteistoiminnan osuudesta vastaavat Antero Kujala Suomen Valmentajat ry:stä ja Matti Jaakkola Suomen urheilupsykologisesta yhdistyksestä. Tämä valmennuspäivä soveltuu erinomaisesti myös valmentajien ja urheilijoiden lisäksi seurapäättäjille. Sitovat ilmoittautumiset 11.11. mennessä.
Minna Nauha, Rami Roukala ja Miika Antti - Roiko edustivat menestyksellisesti Suomea ja Kalajokea painonnoston nuorten PM-kilpailuissa Norjan Gjövikissa.
Kaupungin liikuntapalvelut järjestää lauantaina 12.11.2005 hiihtoretken Vuokattiin. Retken hinta 20 €, joka sisältää kyydin ja lipun hiihtoputkeen. Ilmoittautumiset 7.11.2005 mennessä. Tiedustelut ja ilmoittautumiset Merja Gronoff 4691280 tai Jouko Moilanen 4691242. Lähto matkahuollosta klo 7.00