VALMENNUSPÄIVÄT JATKUVAT

31.10.2005

Keski-Pohjanmaan Valmennuksen kehittämishankeen valmennuspäivät jatkuvat. Seuraava lajien yhteinen valmennuspäivä järjestetään Kannuksessa la 19.11.2005. Päivän teemoina ovat Lihashuolto ja lihastasapaino sekä valmentajan ja seuran yhteistoiminta. Asiantuntijavieraina toimivat osaajat valtakunnan kärjestä. Lihashuollon asiantuntijana vierailee monipuolisen kokemuksen omaava fysioterapeutti Maarit Mattila Kuortaneen Urheiluopistolta. Valmentajan ja seuran yhteistoiminnan osuudesta vastaavat Antero Kujala Suomen Valmentajat ry:stä ja Matti Jaakkola Suomen urheilupsykologisesta yhdistyksestä. Tämä valmennuspäivä soveltuu erinomaisesti myös valmentajien ja urheilijoiden lisäksi seurapäättäjille. Sitovat ilmoittautumiset 11.11. mennessä.