Hiihtomajan maastossa hiihdetään lauantaina 17.12. ranking-kisana ja Rannikko-cupin toisena osakilpailuna 48. Jussi Kurikkalan muistohiihdot. Kisaan on ilmoittautunut 216 hiihtäjää, joista nimekkäimpänä Tero Similä. Kisat alkavat klo 11. Tervetuloa!
Keski-Pohjanmaan liikunta palkitsi syyskokouksessaan Nivalassa 1.12. Vuoden nuorisotyö-maininnalla Kalajoen Junkkarit. Seurassa panostetaan lasten ja nuorten liikuntaan vahvasti. KepLin hallitukseen valittiin uudeksi jäseneksi kaudelle 2006-2007 Junkkareiden suunnistusjaoston puheenjohtaja Aija Tilvis.
Harjoitusajat: 12v ja vanhemmat yhteisharjoitukset yläasteella perjantaisin klo 17-18.30 ja puntit kotikoulululla lauantaisin klo 17-18.30. Tiedustelut: Tuomo 040-5681092, Katriina 040-5139029. > Piirileiritykseen valitut urheilijat: Jonne Mustakangas, Heikki Untinen, Timo Untinen, Kalle Roimela, Marleena Rönn, Iida Pelkonen ja Katri Mustola. Alueleiritykseen Kuortaneelle Matias Petäistö.
Huom hiihtokoululaiset! Kokoontuminen tänään SaniFanissa klo 17.30. Eskarit-2 lk. uintia ja isommat keilausta. Muistathan ottaa uimakamppeiden lisäksi 20 cnt pukukaappiin.
HS- KS- JA Hiihtokoululaisten käyttöön tarkoitetun kilpahiihtopuvun kokomallit ovat sovitettavissa Elmo Sportissa. Tilauksella on kiire, käy viimeistään tänään ma 28.11.2005 tai soita 0443056711 Kts puvun malli: lue lisää -linkistä
Painonnoston uudet aluevaltaukset jatkuvat,kun Junkkarit on ensimmäisen kerran päässyt mukaan seurajoukkueiden SM-finaaliin.