Junkkarit painonnoston seurajoukkueiden SM-finaaliin

22.11.2005

Painonnoston uudet aluevaltaukset jatkuvat,kun Junkkarit on ensimmäisen kerran päässyt mukaan seurajoukkueiden SM-finaaliin.

Kalajoen Junkkareiden joukkue osallistuu ensimmäisen kerran painonnostossa seurajoukkueiden SM- finaaliin,joka käydään 3.12.2005 Parkanossa. Joukkueet finaaliin on ratkaistu mestaruussarjan kevät-ja syyskierrosten perusteella. Loppuotteluun pääsivät viisi parasta joukkuetta. Joukkueessa on oltava yksi naisnostaja, yksi nuori nostaja ja loput neljä nostajaa voivat olla naisia tai miehiä ilman ikä-tai sarjarajoitusta. Junkkareiden joukkueessa nostavat Minna Nauha, Miika Antti - Roiko, Heikki Niemi, Rami Roukala, Hannu Niemi ja Jarkko Kangas. Varalla Jari-Matti Niemi ja Heikki M. Niemi. Muut finaalijoukkueet ovat Parkanon Puntti, Rovaniemen Reipas, Tampereen Pyrintö ja Porin Puntti-Karhut. SM-finaali on mainio kenraaliharjoitus viikkoa myöhemmin käytävään Keski-Pohjanmaan punttimaljan loppuotteluun, joka käydään Rautiossa.