5-luokkalaisten Valio-viestin 10-vuotisjuhlafinaali kisaillaan Kalajoella 15.-16.3.2006. Junkkareiden lisäksi järjestelyistä vastaavat Kalajoella Pohjankylän koulu ja Kalajoen kaupunki. Hiihtoliiton, Koululiikuntaliiton ja Valion viestikarnevaali järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Keski-Pohjanmaan alueella. Pohjankylän koulu on viestin
Talven hiihtotapahtumat hiihtosivulla.
Maakuntaviestikatsastukset pidetään Hiihtomajalla keskiviikkona 28.12. klo 18.00 Sarjat ja matkat: Naiset 3 km ja P-18 5 km perinteinen, T-16 3 km ja P-16 5 km sekä Miehet 9 km vapaa
Kalajoen Junkkarit toivottaa rauhaisaa joulunaikaa ja liikunnallista uutta vuotta 2006. Lämmin Kiitos kaikille kuluneena vuonna toimintaamme tukeneille yrityksille, innokkaille talkootyöntekijöille ja toimntaan osallistuneille lapsille ja vanhemmille!
SYYSKOKOUKSEN SATOA (13.12.2005)
Sääntömääräinen syyskokous pidettiin Hiihtomajalla varsin runsaan osanottajamäärän kera. Tilaisuudessa käytiin läpi mm. vuoden 2006 toimintasuunnitelma ja talousarvio, valittiin johtokunnan jäseniä erovuoroisten tilalle, vahvistettiin jaostojen kokoonpanot sekä kutsuttiin uusia kunniajäseniä. Tilaisuuden lopuksi palkittiin kristallipikarein vuoden 2005 SM-mitalistit.
Keski-Pohjanmaan painonnosto palkitsi vuoden nostajanaan 17-vuotiaan Miika Antti-Roikon. Vastikään uudet Pohjoismaiden ennätykset (yhteistulos 274 kg) tehnyt nuorukainen on menestynyt kuluneena vuonna erinomaisesti.