SYYSKOKOUKSEN SATOA

13.12.2005

Mari Laitala, Maija Takalo ja Minna Nauha

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin Hiihtomajalla varsin runsaan osanottajamäärän kera. Tilaisuudessa käytiin läpi mm. vuoden 2006 toimintasuunnitelma ja talousarvio, valittiin johtokunnan jäseniä erovuoroisten tilalle, vahvistettiin jaostojen kokoonpanot sekä kutsuttiin uusia kunniajäseniä. Tilaisuuden lopuksi palkittiin kristallipikarein vuoden 2005 SM-mitalistit.

Seuran puheenjohtajana jatkaa Pertti Sarkkinen. Johtokunnassa jatkavat Tapio Penttilä, Tuomo Mustola, Annukka Virkkala ja Eija Mäkelä. Erovuoroisista jatkavat Aija Tilvis, Eila Juola, Marjaana Juola ja Reijo Perander. Uusina johtokuntaan valittiin Timo Nauha, ja Helvi Pajala.

Kunniajäseniksi kutsuttiin seuraavat yli 60-vuotiaat ansioituneet junkkarilaiset;
Veikko Juola, Matti Bäckman, Pentti Räihälä, Ilpo Junnikkala, Kalevi Puusaari, Leila Kolppanen, Paavo Nikula, Antti Suni, Kauko Kokko sekä Pentti Nauha.

SM-mitalistit;
Painonnosto:Miika Antti-Roiko, Rami Roukala, Minna Nauha, Aki Roukala, Iikka Rahkola, Janne Kerola, Heikki M. Niemi, Hanna Nauha, Jenni Vetoniemi, Hannu Niemi, Jari-Matti Niemi
Hiihto:Tapani Kärjä

Helge Hämeenkorven kiertopalkinto kehittynein nuori urheilija: Minna Nauha