LASTENHIIHDOT (17.1.2007)
Ensimmäiset lastenhiihdot päästiin hiihtämään torstaina 18.1.2004 hiihtomajalla. Sponsorina toimi kaupungin liikuntatoimisto.
Keuruulla hiihdetyissä sprinttihiihdon SM-kisoissa Junkkarien edustaja voitti A-finaalissa selkeästi muut kilpakumppanit. Taakse jäivät niin Keijo Kurttila kuin Lauri Pyykönenkin! Onnittelut Kustille koko seuran puolesta!
Junkkarien nuori polvi hiihti hienosti Haapaveden hiihdoissa sunnuntaina 7.1.2007. Kahdestatoista hiihtäjästä peräti 7 nousi palkintopallille. Katso tulokset linkistä
Keski-Pohjanmaan maakuntaviesti Luodossa on siirretty hiihdettäväksi 25.3.2007.
Maakuntaviestikatsastukset hiihdettiin Tapaninpäivänä hiihtomajalla. Vaikka lunta saa muualta hakea suurennuslasilla on hiihtomajalla käytettävissä n. 700 metrin verran latua, jota naiset ja nuoret kiersivät 5 ja miehet 10 kierrosta.
Junkkareiden yleisessä syyskokouksessa vahvistettiin vuoden 2007 toimintasuunnitelma ja talousarvio, hyväksyttiin sääntömuutokset, valittiin johtokunnan ja jaostojen jäsenet sekä palkittiin vuoden 2006 SM-mitalistit. Junkkareiden puheenjohtajana jatkaa Pertti Sarkkinen, jaostojen