VUOSIKOKOUKSESSA PALKITTIIN SM-MITALISTEJA

18.12.2006

Katri Mustola, nuorten SM-mitalisti, vastaanottamassa palkintopokaaleja seuran puheenjohtajalta Pertti Sarkkiselta.

Junkkareiden yleisessä syyskokouksessa vahvistettiin vuoden 2007 toimintasuunnitelma ja talousarvio, hyväksyttiin sääntömuutokset, valittiin johtokunnan ja jaostojen jäsenet sekä palkittiin vuoden 2006 SM-mitalistit. Junkkareiden puheenjohtajana jatkaa Pertti Sarkkinen, jaostojen

puheenjohtajisto vaihtuu ainoastaan hiihtojaoston osalta. Uutena puheenjohtajana aloittaa Helvi Pajala. Johtokuntaan valittiin erovuoroisten tilalle uusina jäseninä yleisurheilu- ja naisjaostojen puheenjohtajat, Tommi Känsäkangas ja Eija Vasankari. Erovuoroisista jatkavat Tapio Penttilä, Tuomo Mustola ja Helvi Pajala.

Junkkareiden talousarvio on vuodelle 2007 on noin 100 000 euroa.

Kokouksessa palkittiin 11 SM-mitalistia. Seuran parhaana urheilijana palkittiin Miika Antti-Roiko, joka saavutti useita arvokisamitaleja painonnostossa. Muut palkitut SM-mitalistit painonnostosta ovat Minna Nauha, Jenni Vetoniemi, Heikki Niemi, Heikki M. Niemi, Rami Roukala, Tuomas Laakko, Eemi Apuli, Iikka Rahkola ja Maria Saari. Yleisurheilussa SM-mitalin saavutti Katri Mustola. Hänet palkittiin myös seuran kehittyneimpänä nuorena urheilijana sekä parhaana pikajuoksijana. Molemmat kiertopalkinnot on lahjoittanut Helge Hämeenkorpi.

Lisäksi kuntojaosto palkitsi aktiivisia kuntoilijoita, Irene Pasasen ja Juho Nikulan.