VUOSIKOKOUKSEN SATOA

5.1.2005

Kuntojaosto palkitsi aktiivisia liikkujia. Tapio Penttilä vuoden aktiiviliikkujaksi valitun Anna-Liisa Löfin kanssa
Helge Hämeenkorven palkinnolla palkittiin kehittynein nuori urheilija. Pystin sai vuonna 2004 Matias Petäistö. Monipuolinen urheilijanuorukainen on saavuttanut menestystä yleisurheilussa, hiihdossa sekä ampumahiihdosa ja -juoksussa.

Joulukuussa pidetyssä vuosikokouksessa palkittiin useita vuonna 2004 SM-kisoissa menestyneitä junkkariurheilijoita ja käytiin läpi toimintaa vuodelle 2005, joka on samalla 75. toimintavuosi.

Seuran puheenjohtajana jatkaa edelleen Pertti Sarkkinen ja erovuoroiset jäsenet valittiin uudelleen. Johtokunnan kokoonpanossa muutosta aikaisempaan oli Aija Tilviksen valinta Veli-Matti Junnikkalan tilalle suunnistusjaoston esityksen pohjalta.

SM-kilpailuja järjestetään vuonna 2005 kahdet, painonnoston alle 17-vuotiaiden SM-kilpailut toukokuussa sekä Veteraanien yleisurheilun SM-kisat kesäkuussa. Hiihtomajan lähialuetta kehitetään yhteistyössä kaupungin kanssa ja hankkeelle on tarkoitus hakea EU-tukea. Jaostojen toiminnassa painotetaan  kilpailuihin osallistumisten ja järjestämisten lisäksi etenkin lasten ja nuorten valmennustoimintaa.