KAJUN KEVÄTKOKOUKSEN ANTIA

16.6.2004

Junkkareiden kevätkokous pidettiin 15.6. Hiihtomajalla. Kokouksessa käsiteltiin ja hyväksyttiin vuoden 2003 toimintakertomus, tuloslaskelma ja tase.

Toimintavuosi 2003 painottui vahvasti jaostojen omaan toimintaan. Hiihdossa, yleisurheilussa ja painonnostossa panostettiin vahvasti lasten ja nuorten ohjattuun toimintaan. Hiihtoliitto myönsi Junkkareille sinettiseuran arvon laadukkaasta lapsi-ja nuorisotoiminnasta joulukuussa 2003.

Menestystä piiri- ja SM-tasolla tuli runsaasti. Varsinkin painonnostajat suorastaan kahmivat SM-mitaleita, vuoden aikana yhteensä 17 kpl. Hiihdossa saaliina kaksi henkilökohtaista SM-mitalia sekä yksi viestipronssi.

Yhteistyö kaupungin kanssa sujui mainiosti, apua saatiin etenkin kilpailujen järjestämiseen sekä liikuntapaikkojen ylläpitoon. Lisäksi useat yhteistyökumppanit ovat tukeneet taloudellisesti sekä kilpailutapahtumien järjestämistä että kilpailuihin osallistumista ja niihin valmistautumista.

Junkkarit on ollut mukana Keskipohjanmaan Liikunnan kanssa yhteistyössä Hyvä Seura- kehittämishankkeessa, jonka vetäjänä on toiminut Hannele Alanärä.

Seuran taloudellinen tulos jäi poistojen jälkeen plussalle.

Johtokunta kiittää lämpimästi kaikkia kuluneen toimintavuoden aikana mukana olleita.