Perinteinen Pernun hiihtoleiri pidetään lauantaina 5.7.2007 klo 10.00 alkaen, leiri päättyy n. klo 16.00. Lähtö Elmo Sportin pihalta klo 9.30 tai omatoimisesti. Ilmoittaudu Helville pe 3.7. klo 12.00 mennessä miel. sähköpostilla helvi.pajala@kotinet.com tai 0442904550 tekstiviestillä. Ilmoita samalla tarvitsetko kyydin vai lähteekö huoltaja mukana. Lisätietoja Helvi. Ohjelmarunko hiihtosivulla.
Torstairastit 19.6.2008 Hiihtomajalla, lehdessä väärää infoa.
Hiihtomajalla torstaina 19.6. klo 18.30. Sarjat T-9, P-9, T-11, P-11, T-13, P13 sekä yleinen N/M. Tiedustelut puh. 044-5595324. Pinkaus on yksi Junkkaripassin perhetapahtuma, joten osallistukaa koko perheen voimin! Ilmoittautuminen puoli tuntia ennen paikan päällä. TULOKSET
Junkkareiden jäsenmaksulomakkeet on jaettu koteihin. Jäsenmaksu on tärkeä osa varainhankintaa, muistathan siis maksaa omasi! Mikäli asut Kalajoen ulkopuolella, jäsenmaksutiedot löydät myös lisätietolinkin kautta.
Suomi - Uusi-Seelanti -maaottelu 7.6 klo. 16.45 ja 11.6 klo.18.30 Alle 17-v. SM 8.6. klo.14.40 ja 15.6. klo.17.55
Hiihtokoululaiset! (27.5.2008)
Hei, muistatteko ! Hiihtokoululaiset ja vanhemmat, kokoonnutaan hiihtomajalle ensi viikon tiistaina 27.5.2008 klo 18.30. Suunnitellaan hiihtäjien kesäharjoittelua, puhutaan mahdollisista leireistä, Junkkari-cupista ja liikuntapassista. Tervetuloa kaikki!