Kilpailuasuja voi käydä sovittamassa Elmo-Sportissa. Toimi nopeasti, sillä asut on varattava maaliskuun loppuun mennessä!!!!
Nopeusvalmennus (9.3.2004)
YU-jaoston järjestämien valmennusluentojen sarja jatkuu 19.3. klo 18.00 Lukion tiloissa. Luennoitsijana on Pentti Haapakoski aiheenaan pikajuoksu ja nopeusvalmennus. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet!
VI Seutukunta hiihdot Kalajoen Hiihtokeskuksessa sunnuntaina 14.3. klo 11.00. Kisoihin on ilmoittautunut yli 200 lasta ja nuorta. Hiihdon riemua - yhdessäoloa, tervetuloa Kalajoelle! Katso tulokset!
Lehtihaastattelu (8.3.2004)
HS-loppukilpailussa Rantasalmella olleet hiihtäjät, haastattelu Oulun eteläinen Seutukunta-lehteen Hiihtomajalla 8.3. klo 16.00. Paikalla myös HS-päällikkö Olavi. Toivottavasti moni pääsee paikalle kertoilemaan kuulumisia
Varustepörssi avattu. Sivun linkeistä pääset lomakkeeseen, jonka lähetät eteenpäin ja myynti/osto/annetaan -ilmoitus näkyy sivuilla noin vuorokauden viiveellä. Ilmoituksiin pääset varustepörssi-sivun vasemmassa yläreunassa olevasta linkistä "Ilmoitukset". Lukijat ottavat sitten itse yhteyttä ilmoituksen jättäjän yhteystietoihin.
Suomen Veteraaniurheiluliiton SM-hallikisoista 15.2.2004 Turun Kupittaan urheiluhallista!