PIIRIMAASTOT (26.4.2005)
Toholammilla lauantaina 7.5. klo 11.30 Sarjat: T/P9 - 15 Ilmoittautuminen: 30.4. mennessä Tuomo Mustolalle puh: 040-568 1092 tai sähköpostilla: tuomo.mustola@kotinet.com
Hiihtomajan siivoustalkoot tiistaina 10.5.2005 klo 17.00 alkaen. Kaikki jaostot mukaan ! Mitä useampi tulee, vaikka vähäksikin aikaa, sitä pikemmin homma tulee hoidetuksi. Sen jälkeen on meidän kaikkien mukava hyvällä omallatunnolla nauttia majamme mahtavista liikuntamahdollisuuksista.
Kisainfon löydät täältä
Veteraanien yleisurheilun SM-kisojen toimitsijapuku on tilattavissa ja sovitettavissa Elmo Sportissa. Puku on laadukas Futuren juoksupuku (takki ja housut). Hinta 55 euroa/puku. Tilaukset 6.5. mennessä. Toimi siis nopeasti! Mikäli olet kiinnostunut toimitsijatehtävistä, ota yhteyttä Pentti Haapakoski 044-2971324
Torstaisin yleensä Hiihtomajan maastossa kokoontuu suunnistuskoulu klo 17.30 - 19.00. Mukaan ovat tervetulleita sekä lapset että aikuiset. Lisätiedot Aija Tilvis 040-5720367.
JUKUJUKULEIRI 2005 (19.4.2005)
JukuJuku leiri järjestetään jälleen Hiekkasärkillä 25.-28.7. Ohjelmassa on jälleen lajileirejä sekä monipuolinen Hippo-yleisleiri 8-14 vuotiaille. Varmista osanottosi ja ilmoittaudu hyvissä ajoin!