Kautta aikain kaikki yleisen kokouksen kunniajäseniksi kutsumat henkilöt löytyvät nyt nettisivuilta. Kunniajäseneksi voi päästä 60-vuotta täyttänyt, ansioitunut, aktiivi seuraihminen. Uusimmat valinnat tehtiin joulukuussa 2005, jolloin kunniamaininnan sai 10 henkilöä.
Kalajoen hiihtokeskuksen maastossa riittää vipinää ensi syyskuussa, kun Koululiikuntaliitto (KLL) ratkoo suunnistuksen Suomen mestaruuksia tunnettujen Hiekkasärkkien maastossa. Kilpailut järjestetään ensi syyskuun 8.-9. päivinä, jolloin Kalajoelle saapuu satoja nuoria kilpailijoita.
Valio-viestin 10-vuotisjuhlafinaali kisailtiin aurinkoisessa säässä. Jännittävän A-finaalin voitti Paraisilta saakka saapunut Malmin koulu. B-finaalin paras oli Virasojan koulu Imatralta. Huutosakkikisan voitti hauska lumiukkojoukko Nojanmaan koulu Savonlinnasta.
Lähivakuutuksen lastenhiihdot hiihdettiin vapaalla hiihtotavalla tiistaina 21.3. Pikkuhiihtäjiä oli taas yli sata lähtöviivalla, aina yhtä innokkaana. Kiitokset jälleen kerran sponsorille! Tulokset hiihdon tulossivulla.
Perinteikäs puulaakiviesti hiihdettiin perjantai-iltana Hiihtomajalla. Naisten sarjan voiton nappasi jälleen Helvi ja tytöt ja vei kiertopokaalin kotiinsa kolmen kiinnityksen jälkeen. Miesten sarjassa Kylät ja työpaikat - sarjan voitti Rahjan huolinta ja Puulaakisarjan Elmo Sport.
Kusti Kittilä sijoittui jo kertaalleen pakkasen takia siirrettyjen SM-kisojen sprinttimatkalla A-finaalin neljänneksi. - Tämä on työvoitto kaiken sairastelun jälkeen, iloitsi Kusti kisan jälkeen. Kisan voitti Keijo Kurttila ennen Jari Joutsenta ja Mikko Maarasta.