Maria Saari nosti painonnoston veteraanien SM-kilpailuissa Joensuussa Junkkareille SM-kultaa.Myös opiskelijoiden SM-kilpailuista kultamitaleja Junkkarinostajille.
juostaan taas lauantaina 20.5.2006 klo 13:00. Lisätietoja maraton-sivulla
Tuloksia yu-sivulla
Tulokset tulossivuilla
Tiistaina 4.4. Lions hiihtojen yhteydessä myynnissä Junkkaripipoja klo 18 alkaen. Katso kuva...
Saamme seuraavaan valmennuspäivään todella mielenkiintoisen valmentajan - keihäänheittäjä Tero Pitkämäen valmentajan Hannu Kankaan ! Tulossa on varmaan mielenkiintoinen luento + käytännön demo-osuus Hannun ja Teron valmennuslinjasta ja sen käytännön toteutuksesta. Katso ohjelma liitteenä. Ilmoittaudu mukaan ja kerro myös seurasi muille valmentajille tästä huipputilaisuudesta ! Huomioi, että pystymme ottamaan mukaan 50 nopeinta ilmoittautujaa. Ilmoittautumiset nettisivujemme www.kepli.com kautta sähköisesti Tule kuulemaan kuinka syntyy huippu-urheilija !