Himangan hiihtojen päivä on muuttunut hiihtokalenterin päivästä eli hiihdot hiihdetään SUNNUNTAINA 21.12.2008. Muut tiedot entiset.
Päivän koulutus 10.1.09 Himangalla. Koulutus sopii todella hyvin niin opettajille, ip-ohjaajille kuin seurojen ja järjestöjen ohjaajillekin. Koulutuksessa arvotaan 2 välinekassia! Ilmoittautumiset 18.12. mennessä Nuoren Suomen nettisivujen kautta. Katso linkki lisätiedoista!
VUOSIKOKOUSKUTSU (9.12.2008)
Kalajoen Junkkareiden varsinainen SYYSKOKOUS pidetään ke 17.12.2008 klo 19.00 alkaen Hiihtomajalla. Käsitellään sääntöjen 11 §:ssä syyskokoukselle kuuluvat asiat. Kahvitarjoilu klo 18.30 alkaen. Tervetuloa! Johtokunta
Lämmittelyasut saapuneet Elmo-sportiin, hae omasi pois.
VARUSTEPÖRSSI (26.11.2008)
Muistuttelen varustepörssin olemassaolosta. Siellä voit tarjota myytäväksi pieneksi jääneitä tai tarpeettomia urheiluvälineitä, -asusteita tmv. Ilmoittaminen ei maksa mitään ja sen tekeminen on helppoa nettisivun lomakkeella. Tällä hetkellä varmaan lasten suksia ja monoja kannattaa tarjota kun kesän aikana pikku hiihtäjät ovat kasvaneet ja tarvitsevat pidempiä suksia ja suurempia monoja. Aina ei ole järkeä ostaa uusia jos hyviä käytettyjäkin on tarjolla ja lapset kasvavat niin nopeasti.
VOITELUOPASTUSTA (25.11.2008)
Johan Lind tulee antamaan voiteluopastusta Elmoon 25.11.2008 klo 13-17. Tervetuloa!