Junkkareiden ansioitunut talkoomies, hiihtojaoston puheenjohtajanakin toiminut Matti Gronoff täytti 50 vuotta helmikuun alussa. Juhlapäivänä sankari oli matkoilla, mutta seuran puolesta sankaria ehdittiin onnitella ennen reissua. Matin haastattelu Kalajoen Seudussa. ONNITTELUT KOKO SEURAN JA ERITYISESTI HIIHTOVÄEN PUOLESTA!
Lastenhiihdot joudutaan valitettavasti perumaan kovan pakkasen vuoksi. Topi hiihdot pidetään mahdollisesti myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana, muuten hiihdot jatkuvat listan mukaan. Seuratkaa ilmoittelua täällä sekä paikallislehdissä.
HIIHTOKOULUMAKSU (29.1.2007)
Hiihtokoulumaksu 15 € (sisaralennus - 5 €) syyskauden maksaneille, muut 25 € (sisaralennus – 5 €) Hiihtokoulusta peritään maksu Hiihtomajalla keskiviikkona 31.1 ja 7.2. Maksu sisältää ohjauksen, vakuutuksen ja jaettavan materiaalin. Varaa mukaan mielellään tasaraha.
27.1.2007 käytiin Hiihtomajalla kilpailua naisten ja miesten piirinmestaruuksista painonnostossa. Nostajia oli mukana 27, mikä on ehkä suurin osallistujamäärä kautta Suomen. Kilpailujen parasta antia tarjosivat tällä kertaa veteraaninostajat. Lohtajan veikkojen Mikko Seikkula paransi 60-64v:n SE -tuloksia peräti viisi kertaa niin tempauksessa, työnnössä kuin yhteistuloksessa. Myös Raution Kisailijoiden Juha Roukalan yhteistulos on kovaa luokkaa ihan valtakunnan tasolla. Junkkarit saavuttivat neljä piirinmestaruutta.
2. LASTENHIIHDOT (23.1.2007)
Talven toiset lastenhiihdot hiihdetään perinteisellä hiihtotavalla 30.1.2007 Hiihtomajalla. Sponsorina tällä kertaa Topi-kalustaja, joka on kiitettävästi hiihtäjiämme sponsoroinut muutenkin monella tavalla, osallistuen mm. pukujen hankintaan. Entiseen tapaan kaikki hiihtäjät palkitaan! Ilmoittautumiset klo 18.00 mennessä paikan päällä, nettisivun lomakkeella tai sähköpostilla n. klo 14 mennessä. Tervetuloa!
VEIKKO AHOLA 50V (23.1.2007)
70-luvulla ansioitunut juoksija Veikko Ahola saavutti miehen iän eli 50 vuotta 13.5.2006. Asiasta kuultiin hieman jälkikäteen ja seuran perinteinen viiri annettiin Veikolle myöhästyneiden onnittelujen kera. Veikko odottaa, että Matias Petäistö rikkoo hänen ennätyksiään. Nykyisin Veikko viettää aikaansa paljon metsätöissä, 5-6 tuntia päivässä, ja se pitää miehen edelleen kunnossa! Katso Veikon parhaat tulokset...