Junkkareiden Matias Petäistö sijoittui hienosti kolmanneksi M17-sarjan 1500 metrillä ajalla 4.13,95 nuorten SM-hallikilpailuissa Tampereella 25.2.2007
HIIHTOKOULU Ke 28.2 klo 18-19 Hiihtomajalla. Hiihtotapa perinteinen. Hiihtokoulumaksu kerätään Hiihtomajan ruokasalissa. Jussi Kurikkalan muistohiihdoissa la 3.3. arvontaa. Arpavoittoja otetaan kiitollisina vastaan! Kisoihin tarvitaan myös vapaaehtoisia erilaisiin tehtäviin. Kaikki ovat tervetulleita mukaan! Ilmoittaudu Merjalle p. 044 5691280 tai Helville p. 044 2904550.
03.03.2007 KANS. 49. JUSSI KURIKKALAN MUISTOHIIHDOT, Kalajoen hiihtokeskuksessa klo 11.00, RANKING, P JA 04.03.2007 KANS. HIMANGAN URHEILIJAIN HIIHDOT, V, Himangan Urheilutalolla klo 11.00 Cupin palkinnot jaetaan yhteispisteiden perusteella. Kilpailijan tulee osallistua kumpaankin kilpailuun päästäkseen osalliseksi yhteiskisapalkinnoista. Myl/Nyl sarjoissa 5 parasta palkitaan rahapalkinnoin yht.1400 euroa. Palkinnot maksetaan urheilijalle joko Hiihtoliiton tai hiihtäjän seuran rahaston kautta. Molemmissa osakilpailussa jaetaan palkinnot vielä erikseen.
Hae omasi äkkiä Elmosta! MUTTA HUOM!!! Suunnistustrikoissa oli vetoketjut, joita ei oltu tilattu. Jos haluat housusi ilman sitä tai haluat tilata vielä trikoisen suunnistuspaidan, ota yhteyttä Anuun HETI!
Käännänkylän lastenhiihdot hiihdetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana, seuratkaa ilmoittelua.
Seuraavana hiihdetään Hippohiihdot lauantaina 24.2.2007 Hiihtomajalla klo 12.00. Ilmoittautumiset edeltäkäsin Osuuspankkiin. Kaikki palkitaan ! Tervetuloa!