Erika Nevanperä Tampere Junior Indoor Games'issa
Sovitusmahdollisuudet: pe 9.3. klo 16:30 alk. yläasteen liikuntasali ja ti 13.3. Hiihtomajalla hiihtokilpailujen yhteydessä tai soita suoraan Tuomo Mustola 040-5681092. Katso kuvat yu-sivulta >>>
Hiihtotapa (V), yhteislähtö. Sarjat myös aikuisille! Ilmoittautumiset ennakkoon marjaana.juola@suomi24.fi tai viimeistään puoli tuntia ennen kisapaikalla Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kylpyläliput 4 hengelle! Kaikki palkitaan! Tervetuloa!
Kaikki hiihtävät seuraavalla kerralla 14.3. hiihtokoulussa VAPAATA! Lauantaina 17.3. klo 15.00 hiihdetään puulaakiviesti. Maanantaina 19.3 on Käännänkylän lastenhiihdot (hiihtotapa vielä auki, riippuu lumitilanteesta)
Jo kerran pakkasen vuoksi siirretyt TOPI lastenhiihdot hiihdetään nyt torstaina 8.3.07 klo 18.00. Entiseen tapaan sarjat kaikille ja kaikki palkitaan. Tervetuloa kaikki! HUOM! Hiihtotapa VAPAA!
KepHin seuraava valmennuspäivä 17.3.2007. Katso mielenkiintoinen ohjelma linkistä ja ilmoittaudu 12.3. mennessä! Asiaa mm nuoren urheilijan ravitsemuksesta ja liiketaitovalmennuksesta.