Tulevia tapahtumia

Matias Petäistö voitti mestaruuden 17-vuotiaiden 10 km:llä Suolahdella järjestetyissä SM-kisoissa 22.4.2007. Onnittelut Matiakselle!
MAASTOJUOKSUT (23.4.2007)
Seuraavat maastojuoksut 16.5. Sarjat T/P 5 - 15- vuotiaille.
Kevättalvella tilatut Junkkariverkkarit ovat saapuneet. Verkkarit on noudettavissa keskiviikon maastojuoksujen yhteydessä.
Maria Saari saavutti SM - kultaa veteraanien painonnostossa Parkanossa
Junkkareitten perinteinen paperinkeräys on tänä vuonna tavallista aikaisemmin eli ensi lauantaina 14.4.07. -Toivomme, että lehdet olisivat niputettuina tien poskessa jo klo 8.00 aamulla valmiina. Kerääjät lähtevät liikkeelle jo aamun tunteina. -Paperinkeräys muodostaa suuren osan hiihtojaoston varainkeruusta, joten toivomme että kalajokiset osallistuisivat innolla. -Hiihtojaosto liikuttaa talvisin yli sataa lasta hiihtokoulussa ja lastenhiihdoissa, ainakin samaa määrää aikuisia harrastehiihtäjiä sekä järjestää hiihtokilpailuja, kaikki talkoovoimin, mutta aivan ilman rahaa ei toiminnan pyörittämiseen ole mahdollisuuksia. Kiitämme jo etukäteen tuesta ! Yhteyshenkilö: Asko Laitala 040-5046085
Hei ! Maaliskuun valmennuspäivä siirrettiin monien päällekkäisten lajitapahtumien vuoksi pidettäväksi ti 17.4.2007 klo 17.30-21 Kannuksessa. Nyt on aiheena -Lasten ja nuorten liiketaitovalmennus. Mukaan mahtuu 50 nopeinta keskipohjanmaan alueelta, ole nopea ja ilmoittaudu 11.4. mennessä. Mukana käytännön harjoitteita, ota urheilijasi mukaan ja varustautukaa sopivin asustein. Sopii niin urheilevien lasten vanhemmille kuin valmentajillekin. Lähdetään joukolla mukaan mielenkiintoiseen tilaisuuteen!
RSS ATOM