"Start and ski Vancouver" - nuorisoprojektin seurat valittu Kymmenen maastohiihtoseuraa on valittu nelivuotiseen projektiin teemalla: "Start and ski Vancouver" .
Tiedotustilaisuus uusille Hopeasomparyhmäläisille keräsi mukavan joukon vanhempia ja lapsia hiihtomajalle. Kun messukiireet loppuvat, päivitetään kesän ohjelmaa suunnitelman mukaan nuorempien osalta sopivammaksi. Tervetuloa mukaan!
Retki Viitapakkain näköalatornille ja laavulle lauantaina 26.5.2007. Kokoontuminen klo 10 Rahjaan Tiironnokantien varressa olevalle levikealueelle (lähtee Satamatieltä oikealle). Omat eväät mukaan makkaranpaistoa varten. Tervetuloa mukaan koko perhe!
MAASTOJUOKSUT (22.5.2007)
Kevään viimeiset maastojuoksut, SaniFani-maastot juostiin Hiekkasärkillä keskiviikkona 23.5.2007. Kiitoksia maastojuoksuihin osallistuneille ja tervetuloa yleisurheilukouluun.
SM-maastoista Imatralta Jukka Kauppilalle kultaa M50-sarjassa. Matias Petäistö oli hienosti kuudes M17-sarjassa, matkana 4 km.
Junkkarit on jälleen paras Keski-Pohjanmaan hiihtoseuroista. Suomen Hiihtoliiton seuraluokittelussa ylsimme nyt sijalle 25. Viime vuoden 16. sijasta tuli hieman takapakkia mutta ensi vuonna on paljon uusia nuoria tulossa toimintaan ja toivottavasti vireät veteraanimmekin jaksavat hiihtää edelleen. Luokittelussahan otetaan huomioon niin nuorisotoiminta, kilpahiihto, harrastehiihto, hiihdonohjaajien määrä kuin lisenssienkin määrä joten asia on yhteinen.