Hiihtäjien lämmittelyasut ovat tulleet. Muutama ylimääräinen asu tilattiin ja jäljellä on vielä lasten 156 ja 165 senttiset sekä naisten 38 ja 36 numeroiset. Kysy Helviltä 044-2904550 tai helvi.pajala@kotinet.com
Mikäli et ole vielä päivittänyt tietojasi jäsenrekisteriämme varten, pyydämme tekemään sen mahdollisimman pian! Ja olethan muistanut myös maksaa seuramme jäsenmaksun? Mikäli maksu on jäänyt epähuomiossa maksamatta,niin lisätietolinkistä löydät maksutiedot ja jäsentietolomakkeen. Kiitos avustasi!
Painonnoston Oulun lääninmestaruuksista kilpailtiin Hiihtomajalla hyvällä menestyksellä.
Syksyn ensimmäinen leiri lähestyy Rokuanhovissa. Seuraa sivustoa, tänne tulee lähempänä leiriä ohjelma ja lähtöaika. Se lähetetään myös sähköpostilla jos sellainen on käytettävissä.
KESKI-POHJANMAAN MAAKUNTASUUNNISTUSVIESTI KALAJOELLA su 26.8. klo 14.00. Kilpailuohjeet lisätietolinkistä. Tervetuloa Kalajoelle!! Muistakaa myös Sakarin saunarastit Vasankarissa la 15.9. klo 10.00, erikoispitkät matkat.
17.-19.8. käydään nuorten SM-kisat yleisurheilussa Kauhavalla ja Kuopiossa.