Tulevia tapahtumia

jatkuvat lauantaina klo 10.00, silloin rekka tulee Venetehtaalle hakemaan pöydät ja tuolit takaisin hiihtomajalle. Kaikki kynnelle kykenevät kantamaan!Toivottavasti leirille lähtevät hankkivat tilalleen kantajan. Tervetuloa! Kysy Helviltä jos et tiedä mihin tulla 0442904550
Tällä kertaa 2-6 luokkalaiset sisäliikuntaa, eskarit ja ekaluokkalaiset sauvakävelyä. Tule mukaan!
Perjantaina 16.11.2007 juhli Keski-Pohjanmaan Yleisurheilu (KePY) 10-vuotistaivaltaan Kokkolassa. Kalajoen Junkkarit sai tunnustusta nuorisourheilun eteen tekemästään työstä. Juhlassa palkittiin Junkkarit vuoden yleisurheiluseurana/ nuoret ja vuoden nuorisovetäjänä Marjo Heikkala. Vuoden tyttöurheilijan palkinnon vastaanotti Katri Mustola. Suomen Urheiluliiton hopeinen ansiomerkki myönnettiin Jukka Kauppilalle.
Junkkarien Minna Nauha ja Miika Antti-Roiko nostivat 3. - 4.11.2007 nuorten PM- kisoissa Ruotsin Landskronassa. Minna nosti lauantaina Suomelle hieman yllätyksenä kultaa sarjasta alle 58 kiloa ja sunnuntaina Miika nappasi itselleen hopeaa sarjasta 85 kiloa.
Kalajoen Junkkarien eri jaostojen edustajat suorittavat kiinteistöjen vesimittareiden luennan Kalajoen kaupungin alueella. Kiinteistöjen edustajia pyydetään selvittämään etukäteen vesimittarinsa sijainti sekä poistamaan mahdolliset luentaa vaikeuttavat esteet. Luenta suoritetaan ajalla 5.-19.11.2007. Kiitos!
HIIHTOKOULU (4.11.2007)
Tavataan taas hiihtokoulun merkeissä Hiihtomajalla keskiviikkona 7.11. klo 18.00 - 18.45. Ohjelmassa sauvakävelyä. Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat hiihtokoululaiset eskari-ikäisistä kuudesluokkalaisiin! Lisätietoja kotisivuilla http://kalajoenjunkkarit.sporttisaitti.com Ilmoittautumislomakkeita ja maksuja otetaan vastaan hiihtomajan kahviossa. Sauvakävelyä varten voi ottaa vähän lyhyeksi jääneet vanhat sauvat.
RSS ATOM